Söndag 31/01 Vad ska hända idag?

Jag fattar inte helt ärligt inte vad som har hänt med mig..?! Jag brukar sova till 12 MINST men nu för tiden vaknar jag typ 9...? Älskling vägrar typ gå upp men han verkar sakna mig i sängen för han kollar konstigt på mig, haha.
Idag hoppas jag att jag får träffa min saknade pauline som jag inte träffat på en vecka men det känns som typ hundra år! Jag försöker få henne att komma hit och äta en romantisk frukost med mig och jag tror faktiskt hon kommer nu!
På eftermiddan ska jag lämna Pontus vid T-C för han ska åka hem (ledsen).
Efter de ska jag och mamma åka och träna vilket faktisk ska bli jättekul!



Kommentarer
Postat av: anielica

Oj, tack så mycket va söt du är :)

Det är jag själv som gör det ( :

2010-01-31 @ 13:38:29
URL: http://Blondestory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0