Galet!


Nu har jag vaknat efter en galet bra
kväll! är helt slut i hela kroppen. Igår var jag ute och dansa med Françoise och Louise och vi hade bara så himla kul! tror aldrig jag har dansat så mkt förut.
Btw, nu har jag köpt massa, eller massa och massa, jag har köpt 5 nykort så snart kanske någon av er får ett liten malta hälsning.

Idag tror jag att vi ska åka med någon typ av båt, kommer nog bara sola och ha det skönt och ikväll tror jag att vi ska på en annan Beatch Party, hoppas vi åker till en annan strand den här gången, haahha. Den förra var bra men det skulle vara kul att se något nytt.

Nej nu måste jag kila så jag inte missar bussen
xoxo


Kommentarer
Postat av: Pauline

Shiiiit kvinna.... BRUUUN!!! :D <3

2010-07-13 @ 00:07:09
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Lina

Inte AVENSJUK, Host*!

2010-07-13 @ 14:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0