Oh...my...god!


Jag säger bara en sak, helt klart den bästa Twilight filmen hittills! Tredje boken är min absoluta favorit och nu är filmen de också. Allt var exakt som jag hade föreställt mig när jag läste. Dock är jag besviken på att dem har bytt ut Victoria mot en annan skådespelare, det funkade inte riktigt. Jag tycker dem fick med de man ville se från boken. Klart att boken är bättre men så är det ju alltid. Fortfarande mycket humor i filmen och de ÄLSKAR jag. I New Moon var det också mycket humor och det lyfter hela filmen totalt. Allt kan inte bara hänga på utseendet, själva filmen måste också vara bra.

Twilight är ju såklart ett måste men ärligt..SE DEN SÅ FORT NI BARA KAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0