Planerar


Älkar Paulines näsa i mitten och Felicias ansikte längst ner, HAHA
Hela dan har jag bara planerat inför min resa, tänk på vad som ska med och vad som inte behövs. Tjänat mina sista kronor idag också. Kommer ha med mig ungeför 2-3000 kr, känns bra. Ändå så måste jag erkänna att jag är nervös inför resan. Har aldrig åkt själv förut och nu ska jag vara borta i en månad. Men förmodligen kommer det bli som alla säger, jättebra. "Språkresa är det bästa sättet att spändera ett sommarlov på Emelie!", "Det kommer gå så fort att du inte hänger med!", "Du kommer få det hur bra som helst.", "Allt kommer lösa sig när du väl är där ska du se.".  DE är lite av vad alla säger till mig nu för tiden och jag är nästan helt säker på att alla har rätt. Förmodligen kommer jag inte vilja åka därifrån i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0