Shopping with the girls

Idag har jag varit och shoppat med Françoise och Marie. Jag köpte ett skit snyggt linne och en väska. Efter de åkte vi och bada och sola lite, som vi gör varje dag, hahahah.
Jag blev jätteräd när jag kom hem idag. Jag gick in i köket för att titta till en av kattungarna och då såg jag att det var någonting som sprang runt mina fötter och det var INTE en katt. Jag blev så jävla rädd, jag trodde först det var en mega stor råtta men sen såg jag va de var. En jätteliten hundvalp, en liten mupps. Den var så jävla söt! en liten pojke.
När Veronica kom hem fråga jag om dém hade köpt en hund och då sa hon att det var någon som hade gett den till hennes man idag. HAHAHA barnen är iallafall överlyckliga.


Jag på stranden igår


Francoise, Angelica och Marie


Francoise i en affär idag


The super guy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0