skynda skynda Skynnda

Ja nu blir det vett kort inlägg. Har inte kunnat uppdatera så mkt som jag vill för jag har varit för upptagen. Dem senaste kvällarna har jag varit ute med tjejerna och deras kompisar och har kul och kväll ska vi ut igen, det är därför som jag är lite stressad.
I förr igår pratade jag med min kära syster Axelia på skype, jättemysigt och vi hade massa att prata om. Tyvärr så är mitt internet lite konstigt ibland så det stängs ner. Hann inte prata klart men henne men vi bestämde att vi skulle prata mer på fredag typ.

Kan inte fatta att det redan har gått en och en halv vecka, det är sjukt, jag åker ju hem om 2,5 NOOOO. Jag har ju verkligen kommit in i min klass nu och fått jättemånga kompisar. Min klass är bara så himla rolig på alla sätt! vi har så kul på lektinerna så ni kan inte tänka er, love it!
Idag så hade vi en vikarie och tyvärr (vet det ska inte behöva hända men det var ju så himla roligt) så var vi ju inte så konsentrerade och vi flummade hur mkt som helst. En spansk killa sa till läraren när hon sa att vi skulle dela upp oss i två lag: "Nej ni kan inte sära på oss! vi är ett, vi är som en familj!" Kanske inte låter så himla roligt men de var de! skratta hur mkt som helst.

Nu hinner jag inte skriva något mer tyvärr. Måste göra mig klar för kvällen.
Puss på er alla där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0