Uppdatering

Mitt andra inlägg blev inte riktigt som jag ville, egentligen skulle det vara mkt fler bilder men det funka inte, ska försöka göra de i det här inlägget.
Igår så var det iallafall lördag och vi hade sovmorgon, helt underbart! och sen så åkte vi till stranden och sola och bada, jätteskönt! Sen på kvällen var det ett Pool Disco Party. Vi kom inte hem förens halv 1 typ, är helt slut. Som tur är så är vi lediga hela dan idag. Jag tror att jag och tjejerna jag delar rum med ska åka och shoppa, ÄNTLIGEN! jag vill spändera pengarna som jag har, hahaha.



Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh vad underbart! ÄLskar comino islands :D <3<3<3<3<3<3

2010-07-11 @ 11:26:54
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0