Avslutningen / SOMMARLOV


Aa nu är det verkligen slut. Jag har gått ett år på gymnasiet och jag klarade det faktiskt. Jag är så stolt över mig själv. Inte nog med att jag gick ut med 4 MVG, 2 VG och 2 G så...lyssna nu! Jag fick STUPENDIUM! I alla klasser delas ett stupendium ut och jag fick det som delades ut för mig klass + 500 kr :D hahah. Efter allt hårt arbete jag gjort så har det verkligen lönat sig! Jag kom sen till avslutningen och My fick först inte upp dörren men när vi väl kom in höll rektorn tal och 5 minuter ropa han ut mitt namn. Jag trodde inte han mena allvar. Äntligen var det mitt namn som sades. Jag var så chokcad när applåderna hördes och jag gick fram för att ta mitt kuvär och det syndes tydligen. Tänk att mina lärare har valt just mig, att just jag skulle få de, SICK.
Jag var även ute på morgonen och plockade syréner till Persman, för han ska sluta, och Maria för hon är min favorit lärare och hon är bäst! Det ända dåliga med min avslutning var att det regna men vi var ändå på stora scenen på teatern så det gjorde inte så mkt.
Efter skolan åkte jag, mamma, pappa, Axelia och mormor för att hälsa på morfar. Han mådde mkt bättre och det var så skönt att se honom. Det jobbigaste var att gå in första gången och sedan att gå, kändes som en stor klump i bröstet att se in i hans ögon och säga hejdå. Men vi ses snart igen morfar!


Men varför sitter jag här jag snackar så mkt om skolan för?
DET ÄR JU SOMMARLOV!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0