Bokat och klart


Egentligen borde jag väl ladda upp orginalet men jag tycker den här var mer personlig


Innan jag skriver någonting annat så vill jag bara säga att jag älskar den här bilden på Felicia! Den är så vacker. Ja men nu är det iallafall klart, bokat och klart. Söndagen den 13 juni åker jag till Trelleborg och bor hos Felicia i en vecka och kommer hem på söndagen den 20. Det kommer bli hur kul som helst. Jag och Felicia träffades sommaren 2005 på ett konståknings läger i Kalmar och vi har haft kontakt ända sedan dess. Kan du fatta att det var 5 år sen nu Felicia! Tänk att vi fortfarande har kontakt. För 3 år sen kom Felicia hit till Stockholm och sovde hos mig, dock bara en natt, hon bodde här hos sin syster. Men vi har inte träffats sen dess.

Jag minns när vi pratade i telefon förut, jag minns till och med första gången vi skulle göra de, minnns du? Vi pratade på msn och du sa: "Ring nu, jag saknar att höra din röst". HAHA eller hur vi ALLTID sjön i telefon, hela tiden. Du var den allra första vännen som jag sa att jag älskade. Jag hoppas med hela mitt hjärta att vi alltid kommer hålla ihop!
Du är speciell för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0