Foto


Nu har jag och felicia äntligen klätt på oss, efter typ 4,5 timme. Nu
ska jag typ ut och fota lite med våra kameror, det ska bli kul, om det bara slutar regna hahaha! Det känns som det händer jättemkt hemma nu när jag inte är där men egentligen händer det ju ingenting. Men det blir väl så att varenda liten grej blir jättestor just för att jag inte är där. Saknar alla hemma men vadå..jag har ju ändå bara varit borta i tre dagar.
Jag har kommit på mig själv att när jag skriver eller läser så läser jag på skånska, asjobbigt! Ni vet när man läser så hör man ju en "röst" i huvudet och nu är min på skänska. JAG TÄNKER PÅ SKÅNSKA? varför? hahaha det är ju förstås för att jag är "omringad" av skånska hela tiden.

Jaja nu ska vi ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0