Grattis till alla studenter

Ja idag har det varit kaos i stan. Det är 50 skolor i stockholms län som tar studenten idag. När vi skulle åka till Alexanders student motagning så mötte vi säkert över 10 flak. Åh nu längtar jag efter min student men ändå gör tanken mig lite orolig. Vad ska man göra sen? man måste ju ha en plan. Sen har jag kkommit på att jag inte har så många sommarlov kvar i mitt liv! fatta jag har knappt börjar leva mitt liv och snart är sedan de över?! Har bara 3 sommarlov kvar, känns hur sorligt som helst. Därför ska jag görra den här sommaren till en sommar som jag ALDRIG glömmer och det vet jag att jag inte kommer göra.

Kom på de, det är ju bara en och en halv vecka kvar tills jag åker till Trelleborg, awesome. Oj va jag ska njuta av den här sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0