Hemma från en mysig kväll i Tanto

Nu har jag kommit hem från en jätte mysig kväll med massa trevliga människor. Jag var i Tanto med Mikaela och lillebror Martin med hans flickvän och hennes kompis från kl 7 till halv 12. Folket började inte komma förens klockan var typ 9 men när det väl började komma folk hade vi hur kul som helst. Madde var där med sin kille och hans kompisar var där och lite annat folk. Och så sprang jag på My, det var super kul, har ju inte träffat henne på mer än en vecka eftersom att vi är indelade i grupper och hon är med i den andra och då börjar vi helt olika tider.
Mikaela: "Emelie, kolla vilken snygging!"
Jag: Han går nu
Mikaela: NEEEEJ
Maddes kille Matte: Ska jag hämta tillbaka honom
så kommer han tillbaka med honom med sin arm över hans axel, HAHAHAHAH herregud så kul det var. Eller när jag, Sofie och Mikaela skulle gå och kissa så kommer det två tanter och efter så upptäcker vi hur mkt dem måste ha sett, HAHAHAHHAHAHAHA.

Laddar upp bilder i nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0