Hemma från en super dag på stranden

Nu är jag lite stressad för vi ska hem till Hanna typ nu för hennes mamma ska köra oss till bion. Idag har vi iallafall varit i stranden i tre timmar, hur skönt som helst och jag blev brun också!! YEY. Efter bion ska vi äta ute också, mys! Vi skulle egentligen till Malmö men vi tog trelleborgs bio istället, mkt närmare.
Vet att min text på bloggen har varit fuck up men jag tror iallafall att jag har fixat de nu. Säg till om det är bra!! Laddar upp bilder från idag sen när vi kommit hem.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, jag ksa se vad som står. Var inne igår och då var de så att jag inte kunde se men kan de nu <3

2010-06-17 @ 20:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0