Konstig relation

Jag har kommit på mig själv att jag har en ganska konstig relation med en av mina vänner. Annika heter hon, dem som känner henne eller har träffat henne kanske redan börjar skratta nu. Men hon har en tendens att inte svara på sms eller på samtal eftersom att hon ofta lägger ifrån sig telefonen. Så nu har vi en relation som är att när hon går ut med sin hund och jag har öppet fönster så ropar hon ofta på mig så har vi en lite chat, HAHAHAHA. Mkt trevligt men skulle ju bli gladare om vi kunde träffas på riktigt, får ta och göra de!

Kommentarer
Postat av: Den skumma ungen Annika

Ahahaha! Ja, minst sagt konstig relation. XD Haha. Det är ju snart lov! Då har jag hur myckt tid som helst. Fast i och för sig kommer jag nog inte ha på mig min telefon så ofta... Jag får väl ta och gå förbi ert hus och skrika lite oftare! XD

2010-06-09 @ 00:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0