Nervör?

Ja nu är det dax, det är nu det gäller det och jag ser fram imot det! Vi har jobbat så mkt det och jag tycker verkligen om låtarna, det är nog ganska bra om man gillar låtarna HAHA. Blev väckt kl 9 av att Mimmi ringde, tänk att jag aldrig ska få sova när jag har sovmorgon, HAHA. Jag börjar inte försen 2 och nu sitter jag och övar på låtarna och sjunger upp.

Det här halsbandet ska jag ha på mig idag, tillsammans med en vit klänning och vita skor. Mamma kom hem med de i måndags, så gulligt. Sara fick ett likadant. Kan inte fatta att det är sommarlov på fredag, sjukt! Och det här är det sista uppspelet någonsin med ES1M..det är bara sjukare. Fatta att man har gått på gymnasiet i ett år nu, kan inte tro de. Med den här farten blir jag väl pantionär när som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0