Nyvaken


Jag är nyvakne och jag tror iallafall att felicia sover. ÄNTLIGEN
så sinner solen, kommer bli så ledsen om det blir målnigt på eftermiddagen. Det har varit fett dåligt väder sen jag kom hit, målnings och regn varje dag och OM det har varit sol har det bara varat i typ en timme, suck. Jag som sa till felicia innan jag kom att jag skulle ta solen med mig från Stockholm och HÄR är den!
Idag tror jag att Felicia snacka om att vi skulle träffa hennes kompisar Kajsa och Felicia, det kommer nog bli kul. Hoppas vi åker ner till stranden, skulle verkligen villja se den. Hon sa iallafall att dem hade någon fin strand som vi skulle åka till om det blev fin väder och nu är det ju de, YES.
Lovar att ta massa bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0