Onsdag, skön onsdag

Imorse åkte jag förtidigt till skolan så då åkte jag till stan och träffade Mickis, en bra dag att starta dagen på. Vi gick på donken så köpte hon "frukost" till sig själv och en glass till mig. Tyvärr så tappade jag min svarta blom ring, buhu kommer sakna den! Iallfalla så gick det asbra när jag och Gustav repa idag, det kommer bli så bra nästa onsdag. Konserten är på min skola, Onsdagen den 9 Juni kl 18.00 och 20.00. Kom om ni vill men hör av er innan. Snart sla vi åka iväg hem till Marcus och sen till Bromma för att hämta SARA!! Fatta att hon har varit 10 månader, det är sjukt!


Cry me a river Axelia :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovely pic emelie !

2010-06-03 @ 00:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0