Träff med massa tjejer!

Idag har jag träffat Felicia (Felicias, som jag bor hos, kompis) och hennes kusin Kajsa. Dem var jätte trevliga och vi hade suoerkul. Fösta satt vi stads parken och sola, sen gick vi till ett litet centrum där jag skulle köpa en mascara och dem andra lite andra saker. Sen skulle Felicia 2 köpa en navel percing så då gick vi för att köpa de, men sen så skulle kajsa hem. Då drog jag, Felicia och Felicia på donken och åt glass! så jävla bäst vi var, när vi kom dit så kostade mcflury bara 10 KR!!! så gott det var.

Kajsa och Felicia



Jag och Felicia

Felicia och Felicia


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag saknar dig också snygging!! Men vet du att texten här i din blogg typ står på grekiska eller nåt? Man fattar nada. Haha.



Puss!

2010-06-17 @ 08:57:04
URL: http://lifeofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0