Twilight fan event


Över 10'000 var där för att se två vanliga människor. Av 2 timmar såg vi dem i en kvart. Billijetterna kosta över 500 kr för vissa. Var det värt de? JAAA!! Även om jag blev besviken på att dem var ute så kort tid så var det värt de. Vi fick ha en otroligt rolig precenterare under kvällen, han var kvällen nästa högsta höjd punkt om ni frågra mig. Men vi såg dem!

Ja idag var jag på Twilight fan event med min älskling Mimmi. från kl 18.00 till 20.30. Det var galet. Jag fick komma med helt gratis för Mimmis pojkän hade köpt två billijetter bara för hennes skull, GULL!!! men han ville inte så gärna gå så då böjd Mimmi mig, YEEES!
Tänk er att det är 10'000 människor där. 80% är små 13 åriga tjejer och alla dem skriker i falsett SAMTIDIGT! det var inte så kul, men det var bara att härda. Med andra ord så var 20% killar. Kanske 15% av dom var där för att dem ville de, men dem sista 5% var pojkvänner som hade blivit dit släpade av dina flickvänner, HAHAH.

Jag är iallafall glad att jag gick. Tack älskling för att du tog med mig och den dagen som jag står på en sådan scen ska du vara VIP!! inget snack om saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0