Uppdatering

Förlåt att jag inte uppdatera igår men jag orkade verkligen inte. Igår åkte jag iallafall hem från kära trelleborg, lite tråkigt men ganska skönt att somna i sin egen säng. Tåg resan gick bra förutom att jag satt där i 5 timmar helt utan musik, JAG DOG! På centralen mötte Mikaela upp mig, hon har saknat mig så mkt. Vi åkte hem till mig och gotta oss och hade det bara en skön söndag. Hon sov här och just nu står hon och sminkar sig.
Jag orkar inte ladda upp bilderna än men ni har ju ändå sätt massa bilder så, hahaha.

Idag ska jag träffa mig älsklig Pauline, förmodligen sista gången innan hon åker till sitt land. VI ska ha en underbar dag, det har jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0