Uppspelet

Nu är det över, den absolut sista konserten på Scengymnasiet den här terminen. Nu är det verkligen över...nu är ettan slut, kan inte förstå att det har gått så fort. Mickis och hennes lillebror Rasmus kom och lyssna, det betyde så himla mkt, TACK för att ni kom. Den senare konserten kom mamma och Sara på, HAHA det var lite roligt faktiskt, fick tjus hem iallafall, NICE!
Efter den senare konserten kom Felix mamma fram till mig med en ros, blev så chockad men så sa hon: Den här ska du ha. Både jag och min dotter tyckte du var helt otrolig, vilken röst du har. Min dotter tyckte du var bättre än orginallet.
Tror hon mena Fix You eftersom att jag nästan sjöng den solo. Jag blev så otroligt rörd, de är det allra bästa som kan hända än när man har uppträtt, att få en blomma eller ros. Ingenting visar mer än en ros att man har gjort ett bra jobb. TACK SÅ MKT!!! Filmerna kommer snart förhoppningsvis

Kommentarer
Postat av: Pauline

Du är så duktig gumman, jag beundrar dig <3

2010-06-09 @ 23:24:57
URL: http://shiningeye.blogg.se/
Postat av: Erlingagnethe

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-03-11 @ 13:39:08
URL: http://erlingagnethe.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0