Viden i håret

Att känna håret flyga runt, känna viden ta tag i kläderna, höra ljudet av vattnet under en, höra fiskmåsarnas skrik, måste vara det bästa som finns! med andra ord, att åka båt och åka FORT. Jag älskar de, det är så underbart. Man känner sig så fri, som att ingen kan ta än och ingen kan ta den känslan ifrån en.

Det är nog först nu som jag verkligen fattar att det är sommarlov, låter sjukt jag vet. Nu när man är på landet så fattar man verkligen de. Det är ju här som jag spänderat alla mina sommrar i hel mitt liv, man är ju ändå inna på
min 17-onde sommar nu. Tänk att jag kom hit första gången när jag var en vecka gammal, det är inte dåligt.
Så många minnen man har härifrån, det är ju hur mkt som helst. Just nu är det hur skönt som helst att vara här men inte när man är här i 3 veckor kanske.

 OBS: Laddar upp bilder när jag kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0