01.22



Nu är klockan mkt asså. Jag kom just hemifrån
Pauline. Jag har haft en super dag måste jag säga. Shoppa med mamma, bio med Sofia och mysig film kväll med Nicole och Pauline, underbart.

Bion med Sofia var verkligen en snyft film, jätte oförväntat slut. HAHA "Jag har en storebror och jag tvekar inte att använda honom", jag är lite stolt. Men den var bra och jag rekomenderar den! TACK för en super kväll Sofia, MÅSTE göras om snart igen. PUSS på dig.

Efter bion drog jag direkt till Pauline för hon skulle ha film kväll med sin kompis och då sa hon att jag också kunde komma. Vi såg "PS. I love you" en super fin film. Vi såg dock inte klart den för Nicole blev jätte trött och både jag och Pauline hade redan sätt den så vi pallade inte. Istället satt vi och prata hela kvällen. Från halv 11 till 1. Det var så otroligt skönt att bara prata. Vi prata om såna saker som vi har pratat om förr men aldrig på det sättet, inte i såna detaljer och det var skönt att äntligen få ut de.

Nej nu sk ajag faktiskt sova, ska upp och träna imorgon
xoxo

Kommentarer
Postat av: Pauline

verkligen en underbar kväll gumman <3

2010-03-21 @ 12:36:22
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0