Andrea = Bästa tjejen!


Fett ramdom bild och blev jävligt ful men hahah vad ska man säga.
Den visar iallafall att vi alltid har kul!

Love you!

I natt sov min sötnos Andrea här och vi hade en super mysig kväll men massa skratt, prat, film och snask. Vi somnade typ vid halv fyra efter att ha sett "Sjätte Sinnet" som faktiskt är en jättebra film. Om du inte har sett den, se den! Haha jag som brukar gå och lägga mig ganska tidigt iallafall, nu har Andrea gjort så jag vänt på dygnet helt, haha men skit samma, det var så värt de!

Nu ska jag nog städa mitt rum eftersom att det har blivit ganska stökigt.
Sen ska jag nog duscha och plugga, jag har ändå
inget att göra idag så, varför inte liksom!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0