GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!



HIP HIP HURA på Axelia/Saras 19års dag, HAHA! Yes idag
fyller min syster 19 år och ett stort grattis till henne. Om 2,5 vecka ska vi åka till henne i England och hälsa på henne över hela påsklovet, galet mysigt. Nu har Sara varit borta i lite mer än 6 månder. Det har faktsikt gott asfort, tycker jag. Känner inte som att hon har varit borta i ett halvår. Innan jag åker till England MÅSTE jag hitta en vår jacka! jag bara måste. Dem har ju verkligen vår där nu och om jag kommer med min vinter jacla kommer jag svettas som en gris och den kommer ta det otroligt mkt plats.
Iallafall hoppas din picknick blir lyckad idag syster! Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0