Hemma hos Mimmi

Just nu är Mimmi nere i stallet och jag har just städat lite hemma hos henne och sitter nu och sminkar mig. Vi har verkligen haft världes flummigaste dag/kväll. Igår så var vi först i stan och köpte lite kläder åt mimmi och jag lyckades låsa mitt bank kort, så pappa måste åka till banken på måndag. Runt halv 6 var vi i hallonbergen och drog direkt till stallet och var väl där till halv 9 typ. När vi äntligen kom hem i värmen så åt vi varsin stor, fet pizza! sååå goooott! Efter maten ville jag bada för mimmi lukta äckligt, hahaha nej jag bara skoja. Men det var fett skönt och mysigt att bada och snacka lite skit. Efter de så spela vi tv-spel och jag vill bara säga att JAG VANN! nästan varje gång iallafall..haha. Resten av kvällen så snacka vi mest skit och flumma som fan.

När kl var typ halv 2 så var jag fett trött och jag hade precis lyckats somna när jag hör någon gnälla: Emelie..jag kan inte sova, sjung för mig. Jag säger bara USCH på dig mimmi som väckte mig! Jag fick lov att prata med henne i en halv timme för hon var ju för trött för att prata själv..HAHA. När vi äntligen lyckats somna båda två, DÅ ringer min mobil. Jag tänker inte säga vem var men jag kan säga att den personen var riktigt jävla full, HAHAHA!

Nej nu måste jag sminka mig klart för min mamma var så
snäll att hon skulle till bromma och hämtar upp
mig på vägen.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0