Hiss eller Diss


Hissar




En bloggare från Göteborg. Jag har läst
hennes blogg länge nu. Har sakert läst den i ett år.
Hennes blogg är verkligen så himla bra men när man läser den måste man förstå att hon är ironisk! Inte alltid för, för det mästa är hennes blogg väldigt äkta och hon går verkligen sin egen väg och hennes blogg inte är som andras tycker jag.
http://www.nattstad.se/Babysenorita


Skräckfilm!

Jag älskar verkligen skräckfilmer. Vampyrfilmer, andefilmer, spökfilmer, äckliga filmer, you name it. Det ända som jag har lite svårt för är Zombi filmer men annars är den bäst.

Diss



Melodifestivalen
Så otroligt värledlöst. Det finns aldrig några bra låtar och om det äntligen kommer med någon bra låt så röstas dem åt. Jag blir mest uttråkad och irriterad när jag tittar på det. Tyvärr så har jag vänner som verkligen älskar de så man blir ju nästan tvingad imellanåt.




Anna Anka

Är det vara jag som är sjukt trött på henne? Vem tror hon att hon egentligen är! Jag såg mitt absolut första avsnitt av "Svenska Hollewood Fruar" idag och jag trodde det var et skämt? Dem är ju så korkade och blonda. Dessutom ska Anna Anka få en egen serie nu men antar att det bara är för pengarna. Kanalen tjänar på det och hon kännar på det men ändå. Hon är ju verkligen dum i huvudet. Sitter och säger att om men inte tillfredställer sin man sexuellt tillräckligt ofta får man skylla sig själv om han lämnar dig och sen så skilljer sig hennes man från henne och då säger hon istället att hon ser fram imot att få ett bra pöck för att hon inte fått det dem närmaste 7 åren. Om man ska ta det från hennes resnemang så är det ju hennes fel då, eller hur! har jag fel.

Snacka om att försäga sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0