Ibland älskar jag bara mitt liv!


Sötnosen Sofia på bilden


Min dag har verkligen varit riktigt härlig! Imorse träffade jag Annika i ropsten
och så åkte vi tillsammans till T-Centralen. Sen så träffade jag några tjejer från Artist klassen (pernilla, sara och mickis).
Skolan idag var faktiskt bra. Första svenska lektionen var över hur fort som helst och idrotten var jag inte med på, av olika andledningar men det ska vi nog fixa ganska snart. Iställer var jag Andrea, Marina och Cat ute lite i solen (otroligt skönt) och degade. Jag somna faktiskt på lunchresten, soffan var så skön! Sov i en halv timme och under den tiden som Isa fram till mig och sa en ganska ramdom grej, HAHA. Hon sa: Nu vill jag leka mamma! så hon lyfte på min jacka som jag hade över mig och pussa mig på pannan, asgulligt och lite konstigt, hehe. Sen kom Andrea och försökte väcka mig men det ville jag inte, så jag råka fräsa lite till henne utan att mena de men vi löste det sen.

Jag fick tillbaka mitt mattepro idag också och jag hade G+-Vg eller något sånt. Böev jättenöjd! Sen skulle jag haft sång men jag fick lov att ha en enkta svenska lektion och göra min bokresption som btw gick asbra! Efter det gick pianot och sången med en dans. Min skol dag var verkligen superbra!

Efter skolan träffa jag Sofia i Lidingö C och fika på prinsess, jättekul faktisk. Vi ska träffas igen nästa lördag och gå på bio, fett mys! Vi ska se den nya filmen med Robert Pattinson, den heter något med "Remember me" eller något, hahah minns inte exakt. Men jag längtar dit, det ska bli jätte kul. HAHA när jag ståd i kön och vänta på min tur på fiket så kom Pauline och ställde sig bredvid mig. Hon såg mig inte och jag bara stirra på henne i profil och sen sa jag, utan att mena det, det kom bara ut lite argt. Jag sa: Vafan gör du här? Med halv "sur" halv ironisk röst. Hon titta bara på mig som om han inte kände igen mig och sa: Frågan är ju vad du gör här! Du går ju inte ens i skola här, HAHAHA. Det var askul och lite konstigt eftersom att vi inte skulle fika med varandra, det kändes lite konstigt. Jag åkte iallafall hem med henne och hennes kompis och vi hade jättekul på bussen till Kotla verkligen. Vi bara prata och flumma som fan. Hennes kompis (Nicole) och jag prata på som om vi hade träffaste mist 3 gånger och inte i 10 minuter. På tåget träffa vi också Annika (igen). Kunde min hemresa bli bättre eller vadå?! Jag sitter med två av mina bästavänner och en till asskön tjej. Hemresan blir MASSA flumm.

Just nu känner jag bara att mitt liv leker och det är nog mkt tack vara solen.

Nej nu ska jag se om mamma
vill ha hjälp i köket. Skriver sen
xoxo

Kommentarer
Postat av: Pauline

Asså måste säga att ni tjejer räddade min dag!!! Var rätt sur på en läkare som var sur och att jag måste röntga min fot och massa skit, och sen kom fyra av de härligaste människorna jag vet!! Håller med, LIVET LEKER!!!! PUSSSSSSAR<3

2010-03-09 @ 20:15:57
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0