jag tror jag har ett problem

Nu har jag tagit en skönt, varm duscha, helt underbart! Ska lyssna på min sång läxa som jag har tills imorgon. Jag älskar mina sång lektioner och min sång lärare, man längtar efter de hela veckan!

Hm..jag måste göra något och det är snabbt! det är snart sommar och vill inte se ut som en fett åsna då! Godiset är nog värst. Jag är faktiskit säker på att om jag sluta med sockret helt skulle jag nog gå ner en hel del. Ska nog försöka göra det. Jag äter iallafall inte lika mkt. Men andra kan öl och sånt vara detas problem, både med att vara tjock och alkolism men jag tror faktiskt att det bidrar ganska mkt till att folk bilr rundare. Öl är en jävla kalloribomb och det är inte ens gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0