Kom hem!



Bilden är ifrån när vi var på Cats älskling!

Jag saknar dig så himla mkt gumman. Alla våra minnen, det är ju sjukt. Minns du den där sommar dagen vi satt på din veranda och åt jordgubbar med choklad? Eller när vi var på Cats, ditt land, pickniken vid vattnet, när vi spela på min avslutning, alla mysiga kvällar, alla underbara sommar/vinter promenader, alla konståknings träningar och tävlingar, alla övernattningar, alla fester, alla shopping turer, alla sjuka skämt som vi skrattar åt i timmar, alla nätter som vi bara skrattat, våran emo tid, när vi var små och lekte med din linbana eller sandlådan. Minns du alla svåra tider, den som man helst vill glömma. HAHA minns du när vi gjorde hem gjord glass hemma hos dig när vi var typ 7-8 kanske. Haha vårat "hemliga" reseps som bestod av. Vaniljglass, appelsin saft och daim. Otroligt svårt och hemligt. Jag minns det iallafall, hahah.

Men framför allt, minns du alla kvällar när vi bara suttit och pratat. Suttit i flera timmar och bara vara oss själva. Det är dem små sakerna som man minns mest.
Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Alla våra år tillsammans, 13 år, det är fan inte illa asså.

Det är verkligen något sjukt band mellan oss. när vi varit borta från varandra i en vecka får vi båda ångets och känner ett behov att att träffa varandra. Att inte kunna klara oss ifrån varandra i en vecka är ju nästa lite mesigt men det är bara så. Den ena kan inte leva utan den andra, det är bara så. Glöm aldrig vårat band älskling och om du åker till Franktike nästa år så kommer jag vara här när du kommer hem igen. Jag kommer stå där med tårar i ögonen och springa imot dig!

Du är min bästavän, min syster, min själsfrände och jag är stolt över dig, på alla sätt. Du gör mig stolt varje dag. Du gör mig stolt för att du blir så lätt omtyckt, alla tycker du är en underbar tjej och att veta att denna underbara varelse kommer vara hos mig nu och alltid..det är en sådan otrolig känsla. Tack för att du är med mig, jag behöver dig, jag är beroende av dig. Vi som är dina vänner har verkligen tur som vill att vi ska vara där hos dig!

Tänk att hur mkt vi har gjort igentligen och allt jag har sakt är bara en bråkdel av allt vi gjort. Men jag lovar dig baby, det är bara början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0