Lyckad dag


Såhär otroligt jävla söt var Pauline ida
g!

Idag har jag varit och shoppat med min bästavän Pauline
, eller om jag ska vara örlig så var det hon som shoppa och jag hjälpte henne. Vi fikade och hade trevligt. På hem vägen köpte vi lite naturgodis och vindruvor och dipp och sånt till ikväll, kommer bli hur mysigt som helst.
Ikväll blir det ju som sakt mys kväll och melodifestivalen hemma hos Pauline, ska äta middag där också, gott gott gott. Är egentligen inte så inne i melodifestivalen men jag kan väl ge det en chans.

Nu ska jag iväg och hjälpa Pauline med
efträtten till ikväll, MYSSSS!
PUSS



Kommentarer
Postat av: Pauline

Verkligen en härlig dag med dig idag!! :) puss på dig min söta vän <3

2010-03-13 @ 19:01:01
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0