Måndag, måndag..måndag



Jag kom hem för typ en timme sen och nu har jag precis satt på min myskläder och ska sätta mig ner och plugga.


Min dag började super! Pauline ko hit på frukost efter som att jag hade sovmorgon och on hade studjedag, det var hur mysigt som helst. Jag kom inte sent till skolan och det var kul att träffa alla igen.
Dagen gik ganska fort och vi hade redovisningar på en teater som vi jobbat med på EOS:en och det gick helt okej. Sjöng "Halleljuah" och det gick ganska bra.

Efter skolan så skulla jag möta mamma i Ropsten och jag var en timme tidig så jag åkte över till Torsvik och fota en massa, det var både kul och mysigt. När klockan äntligen var kvart i 5 kom mamma och hämta upp mig och då åkte vi till täby och fixa ett nytt pass till mig eftersom att vi ska åka till England den 2 april och hälsa på min syster Axelia.

Ja jag nu sitter jag här.
Nu ska jag plugga och sen ska jag nog duscha
xoxo


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hahah jag är BÄST på att steka mosade ägg!! :D

2010-03-08 @ 20:35:16
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0