SNYFFFT!



JAG DÖR! Jag såg den här filmen igår och det måste vara den gulligaste filmen
jag någonsin har sett. Allt med den är så otroligt bra, den är ett mästervärk. Storyn, skådespelarna, musiken, ALLT! Allt som en bra film ska ha.

Den heter Meet Joe Black och gjordes 1998. Den handlar om..hur ska jag förklara, ja den handlar ju om förbjuden kärlek och för komplicerad kärlek för att kunna existera. Den handlar om kärleken inom familjen, käleken till livet och kärleken till en annan människa.
Det är Brad Pitt som spelar huvurollen, Joe black.

Jag rekomenderar verkligen den här filmen till 100%, förutom till Pauline Österlund. För det första skulle du gråta ögonen ur dig och för det andra ska du se den med mig första gången du ser den, punkt slut.

På riktigt, den är ett måste!


Kommentarer
Postat av: Pauline

meeh, jag fick värsta planerna för att se den nu ikväll tills jag såg ditt meddelande att jag itne får haha xD inte okej :P

2010-03-20 @ 17:01:42
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0