Tidig morgon



HAHA har jag sakt att jag har konsitg musiksmak, hahaha.

Om ungefär en timme och 40 min ska jag vara hos min husläkare, läskigt. Hatar att gå till läkaren och sjukhus, allt sånt! Aja dte är ju viktigt att jag går dit så.
Efter skolan ska jag förmodligen hem, träna lite här hemma och plugga, som vanligt.


Jag kom just på att jag inte har skrivit någonting alls på hela helgen så här kommer en snabb uppdatering.

Fredag: Jag drog hem från skolan runt 12 och sen dega jag tills Pauline skulle ringa mig och så vi skulle dra till teatern i Farsta. Shit va alla ska hålla på och ringa när man sover, vad är grejen? Jag tror att i fredags hade jag 4-5 samtal på typ 40 min och jag "sov" eller försökte sova under den tiden, helt hopplöst.
Teatern var iallafall bra och sen drog vi hem till Sanny och chilla. "Och hur FAN ser en spindel ut??" HAHAHAHA så klockrent!

Lördag: På morgonen åkte jag hem till Linnea och träffade Jonny, Mimmi, Linnea och Mimmis ny funna "dotter" Tingeling. Det var skoj och det var mys att få träffa dem igen! På kvällen hade mamma lite gäster men jag satt mest vid datorn och chatta, HAHA sociall tjej? nej!

Söndag: Igår gjorde jag seriöst ingenting. Pauline kom en liten stund för hon höll på att expledera av händelser som hon ville berätta men annars har jag inte gjort så mkt.

Jag tyckte ändå att min helg blev ganska lyckad
men nu måste jag dra för att hinna med min buss
sen.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Pauline

HAHAHAHA!!! Hur ser en spindel ut??!!?? xD

2010-03-29 @ 08:27:15
URL: http://shiningeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0