Tisdag

Igår fick jag äntligen min nya data, JAG ÄR LYCKLIG!
Som jag btw bloggar från just nu, min lilla rosa dator.

Idag har det faktiskt inte varit en så bra dag, min morgon var min bra alls och det gjorde så jag har varit på ganska dåligt humör hela dagen, inte så kul för de i min omgivning. Som tur var så träffa jag Pauline och hennes kompis på tåget på vägen hem och det gjorde min dag mkt bättre. Jag och Pauline tåg en mini promenad och så gjorde vi lite planer inför helgen, det kommer bli mys!
När mamma kom hem åkte vi och köpte lite block och skolsaker till mig som jag behövde och så köpte jag en present till min syster som jag ska ge till henne när vi åker till England (det är din födelsedags present, ingen extra present, HA HA)



Kommentarer
Postat av: Axelia

Kan du vara lite mer specifik vad det är du har köpt, mamma vägrar säga.xx

2010-03-25 @ 22:12:58
URL: http://axeliayork.blogg.se/
Postat av: Emelie (ägare till bloggen)

Jag kan ju inte säga vad du ska få i födelsedags present Sara..!!

2010-03-25 @ 23:27:39
URL: http://sweetsinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0