Uppdatering




Igår var jag med Erika på kvällen. Det är så himla kul att börja
umgås med henne igen. Känns precis som förr och den tiden har jag saknat! Hon åt middag här och så kolla vi på Herkules, så mysigt! Nu har vi pratat varje dag i säkert 5 dagar i sträck och vi träffas hela tiden, så underbart!

Igår kom också min älskade bästavän hem som jag har saknat så himla mkt! Vi måste ses mkt mkt snart och uppdatera oss på ALLT!

Jag kom på en grej nu när jag satt och pluggade. Det hände en ganska rolig sak för två fick jular sen. Jag och Erika skulle byta julklappar i skolan och då så gav jag henne en..haha ganska ful ring från HM för kanske drygt hundra spän. Det var en stor, tjock guld ring med en stor sten på som var formad som att hjärta. HAHA jag kunde inte låta bli att ge henne den och sen när hon öppna den börja hon as garva och jag tänkte väl inte mer på de men sen när jag öppna min present fatta jag varför. Hon hade köpt en exakt lika dan ring till mig, hur stor chans är det att man gör de. Med andra ord så var vi förlovade på en ganska konsitigt och rolig sätt.
Eftersom att det var för två år sen och om man förlovar sig ska man gifta sig inom ett år så var vi gifta nu, vilket inrbär att Erika Janson är min FRU

Ikväll blir det iallafall Alice i underlandet med min fru och det kommer bli bäst.

Men nu måste jag plugga klart.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0