Vad skulle vi göra utan musik?

Jag tror inte jag skulle överleva om jag inte fick sjunga alls! Sjunger ju hela tiden och idag var inget undantarg. Idag har jag sjungit hela dan! Jag träffade Felix vid 12 och köpte godis och ett armband som jag har velat ha fett länge, sen åkte vi till ett ställe där vi har sjungit och spelat hela dan. Erika kom och runt 2 och var med. Det var jätte mysigt men det blev ganska kallt efter ett tag måste jag erkänna!


På riktigt, jag kan så mkt bättre än det här, det vet jag!
Gjorde några tabbar men skit samma


Kommentarer
Postat av: erika

Så fint !! Jag har de på min mobil :D



hehe jag älskar att jag inte kunde hålla tyst i slutet så ja sjöng med :P



Puss på dig emelie :D

2010-03-02 @ 18:02:19
Postat av: Emelie

Haha du är så jävla söt Erika:D

älskar också när du sjunger med i bakgrunden och inte kan låten:D så gulligt så det är inte sant!<3

2010-03-02 @ 18:50:51
URL: http://sweetsinger.blogg.se/
Postat av: Kalas Felix

Testade köra låten med bandet samma dag som du och jag spelade här. Det lät faktiskt riktigt bra där. Funderade på att köra den på våran kommande konsert! :D

2010-03-05 @ 03:42:24
URL: http://sondre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0