Vofflor



Jag är lycklig!! Jag fick äta vofflor till middag idag, så otroligt gott! Just nu tar jag lite bilder som jag kan ha på min blogg senare och leker lite när jag fixar den, jag tycker det är så himla kul. Jag önska verkligen att jag hade ett riktigt bra fotoprogram och en bra system kamera! då skulle mina bilder bli så himla bra, jaja det är bara att fortsätta önska.
Jag var ju iallafall nog min
husläkare idag och hon skulle ringa till Astrelindgren och be att få prata med avdelningen för plastikoprerationer, äntligen så kanske jag får göra min opreration som jag har längtat efter så mkt!

Idag träffade jag Amanda på tåget i skärholmen också. Så himla sjuk det var att träffa henne där men det var kul att snacka lite. Hoppas vi kan ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0