Återträffen 15 maj

Igår var jag på återträff med klassen från ängkärr. Det var hur kul som helst! Det kändes verkligen som att hoppa tillbaka i tiden, det kändes precis som förr. Det var en sån underbart känsla. Jag var så glad att se alla, eller alla som var där iallafall. Den som var där var Anton, William, Wilmer, Joel, Patrik, Isak, Anko, Christoffer (Fisken) och Lukas. Jag åkte dit med Anton, Isak, Wilmer, Anko och Lukas. Vi var hos Kajsa runt 5. När vi kom dit var redan Willam där med sin mamma och lillebror, HAN ÄR HUR SÖT SOM HELST! och hans mamma är så jävla skön! Jag skojar inte, vi åkte hem typ kl 11 och vi skulle egentligen dragit senare men det blev inte så.
jag hoppas vi kommer träffas igen!

OBS: Jag tog inte alla bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0