dålig uppdatering, jag vet

Nu har jag inte uppdaterat sen i tisdags...dålig av mig, sorry. Idag är jag iallafall ledig för jag har gjort alla inlämningar så jag behövde inte gå på engelskan idag, LOVELY! Jag har inte gjort så mkt hittills men ikväll ska jag förmodligen på grillning eftersom att mamma och pappa ställde in "resan" till landet eftersom att det ska regna hela helgen, ganska ovärt då att åka. Nej men jag åker väl för att jag måste prata med Pauline, det var tydligen ganska viktigt eftersom att hon ringde och väckte mig imorse och ville se HALV ÅTTA!!! en fredag? HAHAHA men jag gick iallafall upp och åt och klädde på mig men då skulle vi tydligen inte ses längre, snurrig tjej!

Nu ska jag klä på mig och sånt och se ska jag ut med hundarna, SEE YA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0