En hemlig gäst på besök

Ja nu våldtar jag Emelies blogg för första gången i mitt liv och det känns underbart.. vad jag nu ska jag skriva vet jag fan inte.. men att vi är vänner igen det tycker jag verkligen om , ni vet som bara kan gilla Emelie (a) !

men lite kärlek på sockret så är hon ju helt fantastisk , underbar.. ja obeskrivlig..även fast jag älskar att reta upp henne ibland.. hennes skratt fåt mitt hjärta att slå dubbelt så fort.. Men nog med allt, alla vet vem Emelie är.. hon är en liten tjej ganska kort, men ur gullig.. ångrara mig faktiskt grovt att vi är så envisa både två.. (:
jag vet inte vad jag ska skriva faktsit.. men idag har hon och jag tvättat hennes pappa bil och nu ska vi inte till stan för jag ska möta dogge oh köpa en studentskiva biljett av honom eller ja två biljetter är de ju till mig och lilla Mimmi.. Nu står mitt lilla hjärta framför speglen och göra sig vackrare med spackel. ..hon är så vacker uta spackel att du inte kan förstå ! hon är så jävla söt.. finner inga ord för Emelie Ahlstörm..STÖRST BÄST OCH VACKRAST !
Får se till och träffasmer nu , och mysssa och hita på sådand dära konstiga saker som vi hittade bilder på idag ;) <3

Jag älskar dig Gumman !
En människa  klarar man sig utan men en vän behöver man !

XOXOXOXOXOXOX // Din lilla mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0