flashback

Det kan jag verkligen inte förneka att jag får så himla många minnen och känslor tillbaka från förra sommaren när jag är här på landet. Då var jag ju tillsammans med min dåvaranda pojkvän Denniz och man får faktiskt tillbaka jättemkt känslor från då nu.Det är verkligen något speciellt med just landet, båtarna som åkerförbi, solen som inte känns som den samma där hemma, fiskmåsarnas skri, badviken, men då hade jag inte två hundar här. Ända sedan jag var liten har jag vetal ha en hund. Och jag har tjatat på mamma så ni anar inte!
Jag fick inte en hund...jag fick TVÅ, vem hade trott de? För 8 år sedan var det min högsta dröm att få en valp och nu 8 år senare sitter jag här med två, är det inte lustigt hur livet kan ändras ibland?! hahaha. Mitt liv har ju knappt börjat, kom igen jag är inte en 17 år och medelåldern på kvinnor är 80-90 år! Tänk hur mkt man redan har sett men tänk hur mkt det finns kvar! det är ju hur mkt som helst.
Det finns inte någon på lever livet exakt som du gör, inte någon. Många kan dela samma minne med dig men dem har inte sett allt du har sett, upplevt att du upplevt det har bara DU! När jag tänker så får det mig att förstå hur otroligt unika alla är. Är det inte lite lustigt?


Kommentarer
Postat av: Linusstine

I really enjoyed my visit. A great site

2012-07-11 @ 09:54:35
URL: http://linusstine.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0