Förlåt


Förlåt för min uppdatering suger men jag tycker
själv att min blogg blir så tråkig utan några bilder men idag ska jag ta pappas kamera och fota! de kommer bli bra bilder.
Idag hade jag nationella i matte, igen...men det var sista delen. Det kändes ganska bra, bättre än de andra iallafall. Sen efter skolan gick, ja jag GICK från skärholmen till liljeholmen och sen till midsommarkransen med My, har så mkt skavsår nu, kan knappt gå men det var super mysigt. Det var jättefina vägar och det var jättemysigt, lätt värt att göra igen! men andra skor dock, HAHA.

Nyss gick Pauline hem från mig, hon kom hit efter skolan och åt lite goda saker på verandan med mig, super mysigt. Vi satt i trädgården i solen och prata lite snusk, det är ännu mysigare!

Ikväll kommer vi ha tre hundar här hemma, Melwins syster kommer hit och ska vara här i helgen. Det är ju mammas kompis som äger henne och hon ska på dans kurs hela helgen och då sa mamma att vi kunde ta hand om henne, det kommer bli en intensiv helg med tre hundar, HAHAHA.
Dem kommer nog komma om ungeför en timme tror jag. Men jag är hungrig, mata mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0