glass i stora lass


I LOOOVE MY NEW SHOES!!

Åhh idag har jag varit i Gamla stan med Pauline,
Felix och Sanny och solar vid vattnet. Det blev en skön dag med sol och gitarr spel, galet mysigt. Sen åkte jag, Pauline och Sanny till Kungsan och köpte glass, sjukt gott!! Jag blir snart galen på att jag inte här min kamera, jag får panik! jag vill ha den!!! Jag tog iallafall lite bilder med Paulines kamera idag som jag ska få, tack gode gud!
Känner mig lite exkra snygg idag faktiskt, speciellt med mina nya underbara skor, jag tror jag är kär. Känns som jag har blivit lite brun idag också, YES!! Jag är otroligt nöjd med min dag, kunde nästan inte blivit bättre, jo med lite klädshopping också! hahaha det hade varit det bästa. Men nu ska jag dra till min bästis, see ya

Kommentarer
Postat av: Axelia

jag tror jag har dina vita skor i svart. ;)

2010-05-23 @ 00:22:01
URL: http://axeliayork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0