Härlig lördag

Idag vakna jag faktiskt före både mamma och pappa, kan ni förstå de! och jag vakna ändå halv 11. Dem vakna ganska snabbt efter de, eller mamma gjorde de och det var förmodligen för att jag duscha. Vi har iallafall varit hemma hos bror Fredrik och Cajsa nu på eftermiddagen, mysss! Jag ville egntligen träffa Pauline nu på kvällen men hon var upptagen och langa dissen..jaja jag får väl hitta på något annat


Jag och Olivia gungar. Jag vet inte varför men alltid när jag är med barn slutar det ALLTID med att jag sitter på  golvet och leker med dem, bokstavligt! Jag har alltid varit så. Jag vet inte, barn kanske dras till mig eller så dras jag till dem. Jag tycker väl liksom lite synd om dem och tycker inte dem ska behöva ha tråkigt även om jag gärna skulle vilja sitta med den "vuxna" och prata också. Jag minns när jaglekte med mitt kusin barn Albin. Hmm hur gammal kan han ha varit då, få se de! hans lillebror Alfred var nyfödd och han är 7 nu, så det måste ha varit 7 år sen och då var jag 9-10 år. Redan då börja jag leka med små barn. Värst är det med mammas kusin barn, Jenny och Ida, där kan vi snacka att dem ÄLSKAR mig. Jag har känt dem sedan dem var jättesmå och har alltid lekt med dem när vi träffar dem. Vi har lekt Mamma Pappa Barn, med dockor, ritat, kurragöma, spelat kort, lekt utomhus med gunger, ruselkana, i sandlådan..HAHA ja vi har nog leka det mesta kan jag säga och det har slutat med att dem älskar mig. Dem vill alltid att jag ska vara med dem när jag hälsar på. Vi ska leka de och de och de. HAHA man jag har ju skapat de själv så.


Olivia ville leta efter fina stenar, visst är den fina! hahah


Nora, Cajsa och Olivia. Fina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0