hemma från stan

Nu har jag precis kommit hem från stan med mickis. Såg att hon skrev ett litet inlägg när jag sminka mig, det var väl lite gulligt, tycker ni inte?! Det hände faktiskt en riktigt kul sak idag i stan! Det var två killar som rå stirra på mig och Mickis. Och dem visla och håll på as länge och till slut kom en av dem fram till oss och sa: "Min kompis dör borta vill snacka med dig" och sen titta han på mig. "Jaha?!" sa jag, jag visste fan inte vad jag skulle säga och han inte speciellt snygg. Sen bara stirrade han på mig och pika på sin kompis och sa "asså han där borta!" "Jag ser honom" sa jag "men jag vill inte prata med honom". Jag mena ju inte att vara otrevlig på något sätt men..asså det var ju ganska pinsamt, HAHAH. Då iallafall så gick hans kompis och då ropa och efter honom "Varför kommer han inte fram själv för?". Sen skratta jag och Mickis as mkt, inte så att dem hörde, de skulle ju vara fett elakt! men satan va kul de var!! han skicka sin kompis, det är ju som på lågstadiet! HAHAHAHA.
De var lätt dagens händelse

Imorgon drar jag till landet, kan ni bara tycka synd om mig! Men jag ska ändå bara jobba där, behöver alla pengar jag kan få inför resan. Just nu har jag tjänat över 1000 spän, ganska bra. Kommer ju få studje bidrag också två gånger innan jag åker och bara de är typ 2000, så kommer ha iallafall över 3000 spän innan jag åker, det är ganska bra. Vet inte hur mkt jag kommer tjäna imorgon, hoppas de blir mkt pengar, HAHAHHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0