Hundar, massa hundar!


Bilden tog jag på hundarna förra helgen med pappas kamera, sötisar.

Nu är mamma ute och hänger tvätt och jag antar att
alla hundar är med henne för det är för tyst här innen för att de skulle kunna vara inne. Jag har bestämt mig för att idag blir et en lördag med familjen och hundarna! Idag ska jag klippa gräset, åka till stan med mamma och köpa skor, åka till hagen med alla hundarna och sen vet jag inte, hoppas på en kväll med Pauline men vi får se, hoppas jag hinner sola lite också!
Nu ska jag nog klä på mig och fixa lite inna jag och mamma drar iväg.
Skriver senare! Juste, jag kommer nog låna pappas kamera idag så det kanske kommer lite bilder, JIPPI! sakna att ta bilder!

Jaja PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0