Hur kommer de bli?


HAHAH japp, jag tog den fulaste av bilden jag kunde hitta!

Hur länge sen var de? 3 år sen? det är ju stört...Det är ju helt otroligt att vi fortfarande har kontakt. Jag undrar verkligen hur det kommer bli när vi träffas. Vi ahar ju förändrats så mkt, det var ju ändå tre år sen och hur mkt händer inte på den tiden liksom. Tänk om det bara bli jättekonstigt och konstig stämning, pinsamt. Eller tänkt om det blir hur bra som helst, såbra som ingen av oss hade vågar hoppas på.
Jag vill verkligen komma ner i sommar men jag vet inte om jag vågar, hahahaha typiskt mig eller hur.
Hur som helst så är det "vad som än händer", till och med idag, när vi inte träffats på tre år pågrund av avståndet så finns du kvar i mig.  Även om du har förändrats hur mkt som helst så kommer du alltid vara min Felicia.

Jag saknar dig och hoppas att sommaren 2010 kommer bli vår sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0