Knasig morgon


Bara för att jag och Ellinor blev fett söta på den bilden!


Känner att min måndag morgon är knasigare än
andra. För mycket information för en morgon. Vet inte när jag börjar, mamma kommer in och har värsta föreglaget om att hon också har ett jobb och sköta och jag typ dööööör, shit människor ta de lugnt! herre min skapare.
Jag blir iallafall glad när jag tittar ut! YES solen skiner och det är gränare ute än någonsin, nu är jag LYCKLIG!! Då kan jag ha fin fina kläder på mig idag, jippi! Jag funtar på att ta någon av mina nya skor men vet inte om jag kommer dö i dem? hmm kanske, vi får se.
Nu ska jag iallafall göra mig i ordning lite smått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0