Lady Gaga har tagit min oskuld!

Igår, den 8 maj 2010 såg jag henne i Globen. Hon var så vacker och hennes röst..det går inte att beskriva. Det går inte att sätta ord på den kvällen. Det var bättre än bäst. Bland det absolut roligaste och bästa jag gjort i mitt liv!!!
Jag kommer aldrig se något liknande i hela mitt liv igen och det var värt var ända öre!
Skratt, tårart, gläjde, dans, skrik, den konsären hade allt!
Gaga tog min konsär oskuld

I kön in


Lina är så söt, R.I.P paraply!


Jag med min billijet. Tyvärr så renga de och bilden blev suddig, men skit samma!


Entrén


SÅ GRYMT!!




TACK FÖR ATT JAG FICK KOMMA MED!
Hade inte viljat göra det här med någon annan! true story


"Do you think I'm sexy?"


över 15'000 var där!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0